Nenasytné oči👀🙄

nenasytné oči - odpojený muž

Tímto bych rád otevřel novou sekci #krátkázamyšlení, kde by se v krátkosti reflektovala některá vybraná  aktuální i neaktuální témata týkající se problematiky odpojeného muže jako nevyrovnané osobnosti i jako našeho projektu. V prvním příspěvku sekce bych se rád krátce zamyslel nad tím, proč je veškerý design okolo @odpojenéhomuže takový, jaký je –  co možná graficky nejjednodušší.

Muž, na rozdíl od své drahé polovičky ženy, má tu unikátní vlastnost, že si své sexuální partnery vybírá především očima. Jelikož je tak silně odkázán na jeden vjem, už mu velmi často nezbývá intelektuální kapacity na to, aby byl s to vyhodnotit, zda onen sexuální partner je dostatečně erudovaný k tomu, aby milému muži vyhověl v budoucnu i v jiných aspektech života. Také býváte po půl roce vztahu překvapeni, koho jste si to vlastně přivedli domů? Hormony lásky vyprchaly a vy jste prozřeli? Vítejte v realitě.

Protože se naše pudové, sexuální, chování vlastně odráží ve všech aspektech života, stáváme se my muži často velmi nepozorní, je-li někde v dohledu něco atraktivního. Jednoduše řečeno – nedokážeme od té nezvykle atraktivní věci odtrhnout oči. Ta věc nás doslova uhrane. Samozřejmě jsme vždy absolutně logičtí, takže víme, že je to jen pud a, jsou-li v dosahu, děláme před kamarády ramena, že se nás podobná pokleslost rozhodně netýká. Jenže v soukromí jsme pak schopni věnovat té atraktivní věci svou veškerou energii.

Vyjmeme-li potenciální partnery, projevuje se tento sexuální automat v mužově hlavě touhou neustále něco konzumovat svýma očima. To je holý fakt a je na tom postavena celá reklama. Banner s jednoduchou grafikou pravděpodobně nebude fungovat tak jako barvami překypující monstrdílo. Schválně – kolikrát se vám stalo, že jste šli vyhledat na web nějakou konkrétní informaci a po půl hodině jste se přistihli, že jste skončili někde úplně jinde? Od úvodního záměru bylo upuštěno a primární cíl návštěvy webu nebyl splněn.

příliš mnoho reklamy je lákavé pro naše oči - odpojený muž

Projekt @Odpojenýmuž byl vytvořen, aby vyhledal takové muže, kteří si uvědomují, že úroveň výše zmíněného internetového gumování našich myslí je již neúnosná a je třeba najít recepty na to, jak se s ní vypořádat. Billboardy z dálnic jsme odstranili, aby neovlivňovaly naši pozornost při řízení. Stejným způsobem ale ovlivňují naši pozornost i internetové reklamy.  Pravda – při zdánlivě nevinném proklikávání na webu nám nehrozí bezprostřední nebezpečí jako při točení volantem. Avšak to, co nemůže být hned, se může pomalu střádat a ovlivnit kvalitu našeho života později.

V dnešní době, díky vrozené nenasytnosti našich pudových tužeb, vítězí forma nad obsahem. Jelikož je mým hlavním záměrem vytvořit ostrov bezpečí, kde tomu bude naopak, doufám, že zvolená grafika splní svůj účel, tj. bude dostatečně poutavá, aby ji odpojený muž akceptoval jako zajímavou. Zároveň však věřím tomu, že nebude tak prvoplánová, aby vítězila nad sdělením. Samozřejmě v ideálním případě je žádoucí docílit toho, aby ilustrace vždy podtrhly sdělení.

Kreslící odpojený muž

Abych v závěru svého prvního #krátkéhozamyšlení předešel nějakým spekulacím – grafika tohoto webu je čistě autorská a ilustruji ji osobně já, @Mára. Dejte mně vědět do komentářů, jak se vám líbí. Paráda nebo to je, jak od nedostatečného z výtvarné výchovy? Vystihuje zvolená grafika náš projekt  určený odpojeným mužům snažícím se opět připojit na svou skutečnou životní cestu?

A co říkáte na @Odpojenéhomuže? Zaujal vás tento projekt? Máte k tématu co sdělit? Neduste to v sobě a podělte se s námi o svůj názor. Každá zkušenost je v něčem jedinečná. Výsledkem může být článek, který uvedeme na našem webu a já jej podpořím svými ilustracemi.

Nebuďme nevšímaví.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.